W dniu 02.10.2013 odbyła się wycieczka do Wisły zorganizowana przez Szkolne Koło Turystyki Górskiej. O 8.00 dotarliśmy na miejsce i zaczęliśmy naszą wędrówkę. Początek był trudny, ponieważ musięliśmy od razu pokonać dość strome podejście. Naszym pierwszym celem był Stożek. Po wejściu na 978 m n.p.m. zatrzymaliśmy się na gorącą herbatę, która dodała nam sił. Kolejnym punktem wycieczki był Soszów. Droga z pierwszego miejsca do drugiego nie należała do najłatwiejszych, ale widoki rekompensowały wszysyko. Krajobraz rozciągających się gór, wspaniała pogoda jak i doborowe towarzystwo, spowodowały ze wędrówka stała się łatwa i przyjemna.

W schronisku na szczycie Soszowa nie zostaliśmy długo, lecz od razu ruszyliśmy dalej. Szlak z Soszowa na Czantorię prowadził czerwoną ścieżką. Strome podejścia, kamienne podłoże to tylko nieliczne przeszkody znajdujące się na naszej drodze. Statysfakcja z dotarcia na sam szczyt Czantorii była ogromna. Schodząc na dolną stacje góry mieliśmy świadomość, że nasza wycieczka dobiega już końca. Wszyscy czuli zmęcznie ale rówież radość, że podołali wyzwaniu. Niestety czas szybko minął i w mniegniu oka byliśmy już w Jastrzębiu. Jak mówi przysłowie: Wszystko co dobre, szybko się kończy. Już nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki.
Karolina i Patrycja

Poniedziełek - Piątek
7:30 -16:00

Po szkole

Po szkole czekają na ciebie liczne koła zainteresowań i zajęcia wyrównawcze